Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace: Základní poznatky z matematiky na střední škole
Pavlicová, Vladimíra ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Karger, Adolf (oponent)
Předložená diplomová práce má za cíl sloužit jako interaktivní výukový materiál především pro žáky prvního ročníku středních škol, zaměřený na základní poznatky z matematiky. První část práce se věnuje analýze existujících webových stránek, které korespondují s tématem diplomové práce. Hodnocena je nejen jejich odborná kvalita, ale také rozsah využití interaktivních prvků. Ve druhé části práce je představen vytvořený výukový materiál, který má formu webové stránky. Obsahuje učivo o mocninách a odmocninách, mnohočlenech a lomených výrazech. V souladu s aktuálními trendy je důraz kladen na vizualizaci učiva (schémata, grafické prvky) a také interaktivitu. Webové stránky navíc umožňují individuální výuku, neboť součástí všech cvičení je i řešení, tudíž uživatel získává okamžitou zpětnou vazbu. Stránky jsou volně přístupné.
Computer-assisted Search of the Roots of the Polynomial
Smetana, Bedřich
This article describes finding roots of polynomials, specifically aimed at finding real roots of a polynomial. Computer Support focuses on the use of generally available programs such as spreadsheets, portals to solve mathematical problems and freeware applications. Attention is devoted to a comparison of commercial and open source software.
Jevy, které mají vliv na úspěšnost žáka při řešení úloh s algebraickými výrazy
Benešová, Jana ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Tato diplomová práce je věnována problematice chyb a obtížím žáků při řešení úloh s algebraickými výrazy při výuce matematiky na střední odborné škole. Cílem práce bylo popsat faktory, které ovlivňují úspěch žáka při práci s algebraickými výrazy, provést jejich klasifikaci na základě některé používané klasifikace chyb žáků v matematice a zjistit, v čem mají žáci největší obtíže. Práci tvoří teoretická a experimentální část. V teoretické části se zabývám faktory, které ovlivňují úspěch žáka v procesu učení. Jejich přehled uvádím na základě informací získaných z literatury a doplňuji jej vlastními zkušenostmi získanými při výuce matematiky na střední škole. Dále se v této části zabývám pojmem chyba, klasifikací chyb a jednou z nejdůležitějších fází procesu učení, kterou je popis postupu práce učitele s chybou žáka (opět na základě získaných informací z literatury). Na závěr teoretické části uvádím potřebné definice základních pojmů z odborné literatury o algebraických výrazech. V experimentální části se zabývám vlastním experimentem při výuce matematiky na střední odborné škole, který vychází ze samostatné písemné práce žáků 1. ročníku a z dotazníkového šetření u stejných žáků a u učitelů matematiky. Získaná data ze samostatné písemné práce žáků jsem kvalitativně rozebrala po jednotlivých úlohách a...
Webová aplikace: Základní poznatky z matematiky na střední škole
Pavlicová, Vladimíra ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Karger, Adolf (oponent)
Předložená diplomová práce má za cíl sloužit jako interaktivní výukový materiál především pro žáky prvního ročníku středních škol, zaměřený na základní poznatky z matematiky. První část práce se věnuje analýze existujících webových stránek, které korespondují s tématem diplomové práce. Hodnocena je nejen jejich odborná kvalita, ale také rozsah využití interaktivních prvků. Ve druhé části práce je představen vytvořený výukový materiál, který má formu webové stránky. Obsahuje učivo o mocninách a odmocninách, mnohočlenech a lomených výrazech. V souladu s aktuálními trendy je důraz kladen na vizualizaci učiva (schémata, grafické prvky) a také interaktivitu. Webové stránky navíc umožňují individuální výuku, neboť součástí všech cvičení je i řešení, tudíž uživatel získává okamžitou zpětnou vazbu. Stránky jsou volně přístupné.
Sbírka příkladů z matematiky pro 8. ročník základní školy
HRANÍČEK, Antonín
Tato bakalářská práce s názvem Sbírka příkladů z matematiky pro 8. ročník základní školy je tvořena příklady zadanými jak číselně, tak i slovně, které jsou zaměřeny právě na látku 8. ročníku základní školy a měly by sloužit k jejímu procvičování. Obsah práce je členěn do devíti kapitol, které jsou dále rozděleny na jednotlivé podkapitoly. Na závěr každé kapitoly jsou zařazeny výsledky a řešení příkladů dané kapitoly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.